Jak docierać do nowych klientów biznesowych,

angażować w rozmowy decydentów i aktywnie otwierać sprzedaż.



Prospecting All-In-One™

Kurs nowoczesnego prospectingu B2B,
dla handlowców i przedsiębiorców,

którzy pozyskują klientów biznesowych
w procesie sprzedaży doradczej.
Sprawdzone, gotowe do wykorzystania od zaraz schematy, szablony, scenariusze rozmów, narzędzia.

76 wideo pełnych
skutecznych metod

Wsparcie

mentora

Gotowe szablony

i scenariusze

Instrukcje

i narzędzia

Grupa na Facebooku

Bonusy

Czy to dotyczy także Twojej firmy?

W wielu firmach do niedawna sprzedawcy obsługiwali tylko klientów, którzy sami się do nich zgłosili, którzy przesłali zapytanie ofertowe, albo do których kontakt dostali od partnerów biznesowych. Nie szukali sami potencjalnych klientów na rynku, bo często nie musieli.


Teraz sytuacja na rynku się zmieniła. Wiele firm straciło stałych klientów, firmy tną budżety zakupowe, o każdym wydatku decyduje najwyższy szczebel zarządzania.
Dzisiaj większość firm nie może czekać na klienta, handlowcy muszą sami wyciągnąć do klienta rękę.


Czy to dotyczy także Ciebie?
Czy Twój zespół jest na to gotowy?

Jak wpłynęłoby to na przychody Twojej firmy,

gdyby w każdym miesiącu

Twój zespół sprzedaży otwierał nawet 10 x więcej szans sprzedaży do nowych klientów i to takich z dużym potencjałem zakupowym?


Zrób pierwszy krok ku zmianie, która Ci to zagwarantuje.

Odkryj kompletny przewodnik, który pokaże Ci

jaką ścieżką podążać krok po kroku,

żeby regularnie pozyskiwać nowych, wartościowych klientów.

Prospecting All-In-One sprawdzi się u Ciebie jeśli:


  • Potrzebujesz szybko napełnić lejek sprzedaży
  • Twój marketing nie pozyskuje wystarczającej liczby leadów
  • Marketing nie pozyskuje leadów z grupy Twoich potencjalnych klientów premium (TOP100)
  • W czasach gospodarczej recesji, kiedy decyzje zakupowe podejmują osoby na najwyższych szczeblach organizacji
  • Chcesz dotrzeć bezpośrednio do decydentów biznesowych w organizacji klienta
  • Na Twoim rynku jest stosunkowo niewielu potencjalnych klientów i nie możesz pozwolić sobie, żeby „przepalać” kontakty
  • Chcesz, by Twój zespół skupił się na niewielkiej, precyzyjnie dobranej grupie klientów
  • Wchodzisz na nowy rynek lub wprowadzasz na rynek nowy produkt/usługę i chcesz upewnić się, że Twoja propozycja wartości "chwyci"
  • Chcesz pozyskać klientów, których obecnie obsługuje Twoja konkurencja

Jak wygląda kurs w środku

Filmy wideo

Wiedza merytoryczna, instrukcje użycia narzędzi, przykłady najlepszych praktyk, analizy typowych błędów oraz praktyczne wskazówki wdrożeniowe, zawarte są w krótkich filach wideo. Filmy można oglądać online w dowolnym czasie i wracać do nich dowolną ilość razy. Kurs zawiera ponad 70 filmów - prawie 8 godzin nagrań.

Materiały do pobrania

W kursie do pobrania jest ponad 40 plików, które pomagają zaoszczędzić czas i ułatwiają pracę. Są to gotowe do użycia checklisty, scenariusze rozmów, szablony i wzory maili, schematy kontaktów w mediach społecznościowych, arkusze kalkulacyjne, które ułatwiają mierzenie efektywności i wydajności.

Webinary z sesją Q&A na żywo

W każdym miesiącu prowadzimy webinar na żywo z sesją pytań i odpowiedzi w ramach sekretnej grupy na Facebooku, do której dostęp mają tylko uczestnicy tego kursu. Webinary są nagrywane i można je obejrzeć w dowolnym czasie. Robimy też regularnie krótkie live-y z instrukcjami do narzędzi, nowościami, case study itp..

Zadania wdrożeniowe

Tu nie chodzi o wiedzę, czy inspirację, lecz o działanie i osiąganie konkretnych wyników. Dlatego w każdej misji zostały przygotowane zadania, które mają na celu szybkie i sprawne wdrożenie nowych metody pracy do codziennej pracy handlowca. Zadania dotyczą rzeczywistej pracy. Nie marnujemy czasu na teoretyczne ćwiczenia.

Sekretna grupa na Facebooku

Uczestnicy kurs mają ciągły dostęp do sekretnej grupy na Facebooku, gdzie w każdym tygodniu pojawiają się dodatkowe materiały merytoryczne, live i webinary z trenerem na żywo. W grupie można także na bieżąco zadawać pytania na tematy związane z kursem, uzyskać feedback i indywidualną poradę trenera .

Pakiet VIP dla menedżera

Kurs zawiera moduł dla szefa sprzedaży, ze szczegółowymi wskazówkami jak wdrożyć nowe metody pracy, jak zarządzać prospectingiem, jak go mierzyć, oceniać i jak dbać o rozwój kompetencji handlowców w tym obszarze. Kurs zawiera checklisty, arkusze kalkulacyjne i gotowe do wykorzystania schematy.

Moduły kursu

Moduły 1-3 Przygotowanie bazy firm i osób do kontaktu prospectingowego


  • Przygotujesz charakterystykę firm, które mają największy potencjał zakupowy dla Ciebie.
  • Określisz kryteria wyboru potencjalnych klientów, w taki sposób, aby dowolny pracownik lub firma zewnętrzna potrafiła bezbłędnie przygotować bazę firm spełniających Twoje oczekiwania.
  • Ustalisz z kim trzeba rozmawiać, aby sprzedać, sfinansować i wdrożyć Twoje rozwiązanie w wybranej przez Ciebie branży/ na wybranym przez Ciebie rynku.
  • Zbudujesz bazę firm i osób do działań prospectingowych. Poznasz użyteczne narzędzia (płatne i bezpłatne) , które ułatwią i znacznie przyspieszą Ci pracę nad bazą.

Rezultaty jakie możesz osiągnąć wdrażając strategie, praktyki i narzędzia

zawarte w 12 misjach Prospecting All-in-one

Moduły 4-5 Przygotowanie tematów do rozmów z decydentami oraz komunikatów, które zadziałają na Twoim rynku

  • Poznasz sposób na określanie tematów do rozmów, które są aktualne, atrakcyjne i ważne z perspektywy decydenta, do którego chcesz trafić.
  • Przygotujesz odpowiednie komunikaty (treści maili, komunikaty na LinkedIn, scenariusze rozmów), które pomogą CI wzbudzić zainteresowanie klienta, a następnie zdobyć jego zaufanie i zaangażować go w dalsze rozmowy.
  • Przygotujesz się do prowadzenia rozmów, które będą wartościowe dla klientów, dzięki czemu uzyskasz otwartą drogę do dalszych działań i zakwalifikowania szansy sprzedażowej.

Moduł 6-7 Prowadzenie rozmów prospectingowych i współpraca z sekretarką


  • Poznasz najlepsze praktyki współpracy z sekretarkami. Przygotujesz swój scenariusz rozmowy z sekretarką, który skutecznie doprowadzi Cię do decydenta.
  • Przygotujesz się do poprowadzenia rozmowy prospectingowej z decydentem.
  • Otrzymasz propozycje najskuteczniejszych scenariuszy, które kolejno wzbudzają zainteresowanie klienta, sprawiają, że klient się otwiera, by w finale dowiedzieć się więcej o sytuacji klienta i ocenić szansę na sprzedaż.
  • Nauczysz się organizować odpowiednio czas i miejsce prowadzenia rozmów prospectingowych, dzięki czemu Twoja efektywność wzrośnie.
  • Dostaniesz konkretne wskazówki, co warto robić, aby na bieżąco poprawiać swoją skuteczność w pierwszych rozmowach z decydentami.

Moduły 8-12 Tworzenie i wysyłanie maili prospectingowych, social selling sekwencje, triggering events i rytm pracy


  • Dowiesz się, jak skutecznie wykorzystać e-mail w swoich działaniach prospectingowych.
  • Na podstawie sprawdzonych, gotowych wzorów przygotujesz i wyślesz własne maile prospectingowe.
  • Nauczysz się korzystać z narzędzi do wysyłania i śledzenia maili prospetingowych, tak, aby stale podnosić skuteczność wysyłanych wiadomości i całości działań prospetingowych.
  • Swoje działania prospectingowe na LinkedIn rozpoczniesz od przygotowania swojego profilu tak aby przyciągał uwagę klientów.
  • W oparciu o gotowe przykłady przygotujesz treści zaproszeń i wiadomości, które ułatwią Ci nawiązanie kontaktu z wybranymi decydentami.
  • Dowiesz się, jak wykorzystywać i miksować różne kanały komunikacji, żeby zwiększać swoją skuteczność w docieraniu do decydentów.
  • Na przykładzie gotowych wzorów przygotujesz swój plan działań w różnych kanałach komunikacji obejmujący optymalną liczbę prób kontaktu z decydentem.
  • Określisz listę tych triggerów (wyzwalaczy), które są najskuteczniejsze w branżach, w których pracujesz oraz dla decydentów, z którymi rozmawiasz i przygotujesz treści wiadomości z zastosowaniem wyszukanych triggerów.
  • Zbudujesz swój efektywny rytm prospectingu, taki który bedziesz stosować na dłuższą metę, by stale efektywnie napełniać lejek sprzedaży wartościowymi szansami na sprzedaż.

Zobacz jak uczymy.

Obejrzyj przykładową lekcję wideo.

Chcesz zdecydowanie podnieść skuteczność prospectingu w Twoim zespole sprzedaży?

Dołącz do kursu

Co zyskasz biorąc udział w kursie

  • Dotrzesz do klientów, których Ty chcesz pozyskać, a którzy być może sami nigdy do Ciebie nie przyjdą, ponieważ dzisiaj skupieni są na swoich problemach, a w wyciągnięciu do nich pomocnej dłoni może Cię ubiec konkurencja.
  • Dotrzesz bezpośrednio do decydentów biznesowych, zaangażujesz ich i skrócisz cykl sprzedaży, nie tracąc czasu na mozolne przebijanie się od dołu organizacji.
  • Obalisz popularne mity na temat prospectingu - że jest trudny i czasochłonny, że klienci nie chcą rozmawiać ze sprzedawcami.
  • Zaoszczędzisz mnóstwo czasu i niepotrzebnego stresu - przekonasz się, że szczęście w biznesie sprzyja dobrze przygotowanym.
  • Szybko zbudujesz silny lejek sprzedaży i zapewnisz swojej firmie (i sobie) systematyczne przychody.

Co mówią nasi klienci

Praca z CCS® była bardzo praktyczna, szybko potrafiliśmy z sensem te wszystkie działania przeprowadzać i co najciekawsze - były one dla nas takie zupełnie naturalne. Nasze wyniki poszły mocno w górę. Dla przykładu, liczba spotkań z decydentami u potencjalnych klientów wzrosła dziesięciokrotnie.


Agnieszka Tokarska - liderka zespołu prospectingu Helikon Meble Biurowe

Pracując z CCS® szybko nauczyliśmy się jak robić prospecting wydajnie i skutecznie. Zobaczyliśmy ile błędów popełnialiśmy wcześniej i ile czasu marnowaliśmy na nieefektywne działania. Teraz każdy z handlowców działa zgodnie z nową ścieżką i co zadziwiające, nie trzeba ich do tego specjalnie motywować, ponieważ to działa!


Natalia Kowalik-Wikiera - Dyrektor Sprzedaży, BMM

W prospectingu liczą się przede wszystkim dobre, sprawdzone techniki i narzędzia oraz solidne przygotowanie. My w pierwszym miesiącu pracy z metodyką CCS® mieliśmy współczynnik pozytywnych odpowiedzi od klientów na pierwsze wiadomości mailowe na poziomie 18%. Musieliśmy zwolnić tempo prospectingu, żeby moc poświęcić wystarczającą ilość czasu osobom, które poprosiły nas o kontakt.


Artur Buła - CEO Bi Modal Solutions

Przed rozpoczęciem współpracy z CCS® nie zdawałem sobie sprawy, jaką ogromną rolę w prospectingu odgrywa dobre przygotowanie treści, skryptów, historii sukcesu, rytmu pracy i narzędzi. Wiedzy na temat prospectingu jest na rynku naprawdę dużo, ale trudno jest samemu to wszystko zebrać i przygotować. Tutaj dostaliśmy wszystko co niezbędne w postaci gotowych do wykorzystania wzorów i praktycznie od razu mogliśmy zacząć działać.


Robert Jastrzębski - Dyrektor Sprzedaży, Europa Systems

Wybierz swój pakiet

Wybierz opcję odpowiednią dla Twojego zespołu.

Jeżeli masz wątpliwości - zadzwoń, porozmawiamy o Twojej unikalnej sytuacji.

PROSPECTING All-In-One™

Basic

Plan zawiera:

  • Wszystkie moduły kursu Prospecting All-in-One
  • Dedykowany kurs dla managera sprzedaży VIP Zarządzanie Propectiniem
  • Dostęp do kursów: Planowanie działań prospectingowych, Tworzenie prospectingowej bazy danych
  • Zadania wdrożeniowe
  • Bieżące wsparcie trenerów w zamkniętej grupie na Facebooku
  • Cotygodniowe webinaria na żywo, z możliwością zadawania pytań
  • Dostęp na 6 miesięcy
  • BONUS: Kurs online Prospecting w trudnych czasach

PROSPECTING All-In-One™

Enterprise

Plan zawiera:

  • Wszystkie moduły kursu online - dostęp do platformy dla całego zespołu
  • Dedykowany kurs dla managera sprzedaży VIP Zarządzanie Propectiniem
  • Dostęp do kursów: Planowanie działań prospectingowych, Tworzenie prospectingowej bazy danych
  • Zadania wdrożeniowe
  • Bieżące wsparcie trenerów w zamkniętej grupie na Facebooku
  • Cotygodniowe webinaria na żywo, z możliwością zadawania pytań
  • Dostęp na 6 miesięcy
  • BONUS: Kurs online Prospecting w trudnych czasach
  • Indywidualne sesje online pytań i odpowiedzi z dedykowanym mentorem
  • Indywidualne sesje online z dedykowanym mentorem dla Managera Sprzedaży
  • Wstępny warsztat online (na żywo) "Zmiana Reguł Gry" (4h)
  • Dedykowany opiekun projektu - koordynuje działania i motywuje zespół do wdrażania nowych metod pracy
  • Dedykowane miejsce na platformie do gromadzenia własnych narzędzi, zbierania rezultatów oraz komunikacji z opiekunem projektu
  • Prospecting Playbook - zbiór wypracowanych w projekcie i sprawdzonych w działaniu metod, procedur, narzędzi i najlepszych praktyk prospectingowych dla Twojej firmy i Twojego zespołu

PROSPECTING All-In-One™

Premium

Plan zawiera:

  • Wszystkie moduły kursu Prospecting All-in-One
  • Dedykowany kurs dla managera sprzedaży VIP Zarządzanie Propectiniem
  • Dostęp do kursów: Planowanie działań prospectingowych, Tworzenie prospectingowej bazy danych
  • Zadania wdrożeniowe
  • Bieżące wsparcie trenerów w zamkniętej grupie na Facebooku
  • Cotygodniowe webinaria na żywo, z możliwością zadawania pytań
  • Dostęp na 6 miesięcy
  • BONUS: Kurs online Prospecting w trudnych czasach
  • Wsparcie wdrożenia w formie sesji online (3 x 90 min) z dedykowanym mentorem dla Zespołu Sprzedaży lub Managera Sprzedaży.
    W trakcie sesji uczestnicy otrzymują pomoc w tworzeniu treści, indywidualne wskazówki, analizę rzeczywistych przypadków, informację zwrotną do zrealizowanych zadań itp.

Pełne wdrożenie metodyki dla większych zespołów sprzedaży oraz dla dedykowanych zespołów
New Business Development/SDR

(Opcja płatności w 2 lub 3 ratach)

(Opcja płatności w 2 lub 3 ratach)

4.490 zł netto

6.620 zł netto


Najczęściej zadawane pytania

Czy jest możliwość zakupu kursu na raty?

TAK. W celu zakupu kursu na raty, przejdź do koszyka zakupu, podaj swoje dane i wybierz opcję płatności - „Przelew bankowy”. Potem napisz do nas maila podając:
1) Numer faktury proforma;
2) Informację, czy wolisz dwie czy trzy raty;
Wystawimy odpowiednią fakturę proforma. Po otrzymaniu przelewu, uruchomimy dostęp do kursu i do grupy na Facebooku.Kolejne faktury będą wystawiane na początku miesiąca.

Czy podane ceny to ceny brutto?

Nie, podane ceny są cenami netto. Gdy przejdziesz do koszyka i płatności zobaczysz cenę z VAT.

Dlaczego kurs nie jest bezterminowy?

Bezterminowy dostęp oznacza, że można dowolnie długo zwlekać z rozpoczęciem wdrożenia zmiany. Obejrzenie i zastosowanie wszystkich lekcji i zadań wymaga około 6 tygodni, dlatego udzielamy dostępu do kursu aż na 6 miesięcy. Po tym okresie, możesz wydłużyć dostęp do kursu na bardzo preferencyjnych warunkach.

Czy kurs wymaga obecności online w określonych dniach lub godzinach?

Kurs został stworzony tak, abyś mógł pracować we własnym tempie, czasie i miejscu. Webinaria są nagrywane i udostępniane na platformie lub w zamkniętej grupie na Facebooku.

Czy mój zespół może liczyć na osobiste wskazówki?

Twój zespół ma możliwość korzystania z pełnej opieki Mentora poprzez zamkniętą grupę na Facebooku. Będziesz także mógł wziąć udział w ćwiczeniach dodatkowych, warsztatach LIVE i dyskusjach.

Czy dostanę fakturę VAT?

Tak. Po opłaceniu kursu (przelewem lub kartą kredytową) natychmiast otrzymasz fakturę VAT. Jeżeli wybierzesz płatność przelewem bankowym (lub przy zakupie kursu na raty), otrzymasz emaila z danymi do przelewu a potem fakturę pro-forma. Po opłaceniu kursu, otrzymasz odpowiednią fakturę VAT.

Czy istnieje możliwość zakupu tylko fragmentu kursu?

Aktualnie nie ma takiej możliwości.

Jak długo trwa pojedyncza lekcja i ile zajmie czasu?

Pojedyncza lekcja trwa od 20 minut do 40 minut. Udział w programie będzie wymagać około 3-4 godzin zaangażowania Twojego zespołu w każdym tygodniu. To czas potrzebny na obejrzenie kolejnej lekcji, przygotowanie się do zadania wdrożeniowego, refleksję i podsumowanie wyników. Wszystkie zadania wdrożeniowe sprzedawcy wykonują w ramach swoich codziennych obowiązków. To nie są działania dodatkowe, to normalna praca związana z pozyskiwaniem nowych klientów, którą handlowcy powinni wykonywać systematycznie w każdym tygodniu. Z tą jednak różnicą, że tutaj będą mieli praktyczne wskazówki co i jak robić, żeby prospecting zajmował mniej czasu, a jednocześnie, żeby był maksymalnie skuteczny.

W jakim formacie otrzymam kurs?

Otrzymasz dostęp do dedykowanej, przyjaznej w obsłudze platformy kursowej na platformie akademia.customercentric.pl. Kurs składa się z nagrań i screencastów oraz prezentacji. Dodatkowo przygotowane są materiały w plikach Word, Excel i PDF do wydrukowania.

Czy jest możliwość zakupu kursu na raty?

TAK. W celu zakupu kursu na raty, przejdź do koszyka zakupu, podaj swoje dane i wybierz opcję płatności - „Przelew bankowy”. Potem napisz do nas maila podając:
1) Numer faktury proforma;
2) Informację, czy wolisz trzy czy sześć rat;
Wystawimy odpowiednią fakturę proforma. Po otrzymaniu przelewu, uruchomimy dostęp do kursu i do grupy na Facebooku.Kolejne faktury będą wystawiane na początku miesiąca.

Czy podane ceny to ceny brutto?

Nie, podane ceny są cenami netto. Gdy przejdziesz do koszyka i płatności zobaczysz cenę z VAT.

Dlaczego kurs nie jest bezterminowy?

Bezterminowy dostęp oznacza, że można dowolnie długo zwlekać z rozpoczęciem wdrożenia zmiany. Obejrzenie i zastosowanie wszystkich lekcji i zadań wymaga około 6 tygodni, dlatego udzielamy dostępu do kursu aż na 6 miesięcy. Po tym okresie, możesz wydłużyć dostęp do kursu na bardzo preferencyjnych warunkach.

Czy kurs wymaga obecności online w określonych dniach lub godzinach?

Kurs został stworzony tak, abyś mógł pracować we własnym tempie, czasie i miejscu. Webinaria są nagrywane i udostępniane na platformie lub w zamkniętej grupie na Facebooku.

Czy mój zespół może liczyć na osobiste wskazówki?

Twój zespół ma możliwość korzystania z pełnej opieki Mentora poprzez zamkniętą grupę na Facebooku. Będziesz także mógł wziąć udział w ćwiczeniach dodatkowych, warsztatach LIVE i dyskusjach.

Ile osób może korzystać z kursu w podanej cenie?

W tej cenie kupujesz kurs dla Twojego zespołu. Z kursu może korzystać maksymalnie 6 uczestników (w tym szef).

Czy dostanę fakturę VAT?

Tak. Po opłaceniu kursu (przelewem lub kartą kredytową) natychmiast otrzymasz fakturę VAT. Jeżeli wybierzesz płatność przelewem bankowym (lub przy zakupie kursu na raty), otrzymasz emaila z danymi do przelewu a potem fakturę pro-forma. Po opłaceniu kursu, otrzymasz odpowiednią fakturę VAT.

Czy istnieje możliwość zakupu tylko fragmentu kursu?

Aktualnie nie ma takiej możliwości.

Jak długo trwa pojedyncza lekcja i ile zajmie czasu?

Pojedyncza lekcja trwa od 20 minut do 40 minut. Udział w programie będzie wymagać około 3-4 godzin zaangażowania Twojego zespołu w każdym tygodniu. To czas potrzebny na obejrzenie kolejnej lekcji, przygotowanie się do zadania wdrożeniowego, refleksję i podsumowanie wyników. Wszystkie zadania wdrożeniowe sprzedawcy wykonują w ramach swoich codziennych obowiązków. To nie są działania dodatkowe, to normalna praca związana z pozyskiwaniem nowych klientów, którą handlowcy powinni wykonywać systematycznie w każdym tygodniu. Z tą jednak różnicą, że tutaj będą mieli praktyczne wskazówki co i jak robić, żeby prospecting zajmował mniej czasu, a jednocześnie, żeby był maksymalnie skuteczny.

W jakim formacie otrzymam kurs?

Otrzymasz dostęp do dedykowanej, przyjaznej w obsłudze platformy kursowej na platformie akademia.customercentric.pl. Kurs składa się z nagrań i screencastów oraz prezentacji. Dodatkowo przygotowane są materiały w plikach Word, Excel i PDF do wydrukowania.

Mój zespół sprzedaży liczy więcej niż 5 osób. Jak mogę zapisać na kurs dodatkowe osoby?

Po zakupie wersji dla 6 osób, dodatkowe dostępy do kursu mogą zostać dokupione za dodatkową opłatą. W celu zakupu kursu na raty napisz do nas na maila: hello@customercentric.pl

Mój zespól liczy mniej niż 6 osób, czy mogę zapłacić mniej?

Niestety, żeby osiągnąć oczekiwany rezultat uważamy, że w działania prospectingowe powinny być zaangażowane całe zespoły handlowe. Jeżeli uważasz, że w Twoim zespole jest mniej niż 5 osób odpowiedzialnych za prospecting, to rozważ zaangażowanie innych.

Kurs prowadzi Magdalena Pawlak - konsultant i trener metodyki CustomerCentric Selling®.

Magdalena jest praktykiem sprzedaży z wieloletnim stażem i doświadczonym menedżerem sprzedaży. Specjalizuje się w metodach prospectingowych w sprzedaży B2B oraz zarządzaniu procesami Inside Sales.


Odczarowuje prospecting i uczy krok po kroku jak go robić efektywnie i skutecznie.


Nad motywacją uczestników i organizacją świata online czuwa Patrycja Błach.


Patrycja jest specjalistą w obszarze edukacji zdalnej. Potrafi poskromić technologię, ale rownież zaprojektować i przeprowadzić działania, dzięki którym samodzielna nauka online jest skuteczna i przyjemna.


Przypomina, motywuje, pomaga w nauce organizacyjnie, technicznie i merytorycznie.

Nad kursem od strony metodycznej czuwa Grzegorz Domagała .


Grzegorz od ponad 15 lat jest ewangelistą, licencjonowanym trenerem i konsultantem metodyki CustomerCentric Selling®.
Jest doświadczonym handlowcem

i menedżerem sprzedaży, z wieloletnią karierą w branży nowych technologii.


Czuwa nad stałym dopływem do programu świeżych pomysłów, nowych metod i trendów.

Aniołem stróżem programu

i brakującym ogniwem łączącym sprzedaż i marketing jest

Dorota Bienicewicz


Dorota jest handlowcem i menedżerem sprzedaży z wieloletnim stażem w branży technologicznej. Jest również licencjonowanym trenerem i konsultantem metodyki CustomerCentric Selling®.


Pokazuje jak pogodzić sprzedaż z marketingiem, ku ich obopólnej korzyści.

Nie rzucamy Ci zbioru przypadkowych taktyk. Dajemy Ci sprawdzony SYSTEM - metodykę sprzedaży cenioną i stosowaną przez liderów sprzedaży w odnoszących sukcesy firmach w Polsce i na świecie.

Metodyka CustomerCentric Selling® to sprawdzone know-how, standardy pracy, narzędzia i taktyki, które odkryją przed Tobą absolutnie nową jakość sprzedaży i poprowadzą Cię krok po kroku do oczekiwanych rezultatów.


Nie musisz tracić czasu i dochodzić do tego co działa, a co nie, metodą kosztownych prób i błędów.
Metodyka CustomerCentric Selling® została sprawdzona w praktyce przez wiele firm i wielu firmom pomogła odnieść sukces na rynku.

Mamy ponad 15 lat doświadczenia we wdrażaniu metodyki CustomerCentric Selling® w polskich firmach - od dużych przedsiębiorstw aż po całkiem małe, rozpoczynające swoją przygodę na rynku start-upy.


Oddajemy do Twojej dyspozycji zespół naszych najlepszych specjalistów:

Dlaczego warto pracować z nami

Rezultaty firm, które stosują metody

CCS® w Prospectingu

10 x więcej szans sprzedaży

do nowych klientów

Skrócenie czasu wdrożenia

nowych handlowców

Większa skuteczność rozmów

z decydentami

x10

-70%

+64%

Skrócenie cyklu

sprzedaży

Wyższa skuteczność

łączenia przez sekretarki

Większa responsywność na wysłane

emaile

-17%

+93%

+28%

Ten program to inwestycja, która błyskawicznie

wróci na Twoje konto i będzie je stale zasilać.

Jeżeli zastanawiasz się, w jaki sposób ten kurs pomoże konkretnie w Twoim biznesie,
jak Tobie lub Twojemu zespołowi pomoże poprawić wyniki sprzedaży,

napisz do nas lub zadzwoń (+48 324962076)

Podane dane osobowe zostaną wykorzystane wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi i ewentualnego dopytania o szczegóły pytnia

Jak ten kurs pomoże Tobie zwiększyć sprzedaż?

Jeżeli zastanawiasz się, w jaki sposób ten kurs pomoże konkretnie w Twoim biznesie,
jak Tobie lub Twojemu zespołowi pomoże poprawić wyniki sprzedaży,
napisz do nas lub zadzwoń +48 324962076